Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 61 gevonden artikelen
 
 
  Consumers’ ambiguous perceptions of advertising disclosures in influencer marketing: Disentangling the effects on current and future social media engagement
 
 
Titel: Consumers’ ambiguous perceptions of advertising disclosures in influencer marketing: Disentangling the effects on current and future social media engagement
Auteur: Waltenrath, Adrian
Verschenen in: Electronic markets
Paginering: Jaargang 34 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2024-01-23
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 61 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland