Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 55 van 63 gevonden artikelen
 
 
  The effects of targeted political advertising on user privacy concerns and digital product acceptance: A preference-based approach
 
 
Titel: The effects of targeted political advertising on user privacy concerns and digital product acceptance: A preference-based approach
Auteur: Baum, Katharina
Abramova, Olga
Meißner, Stefan
Krasnova, Hanna
Verschenen in: Electronic markets
Paginering: Jaargang 33 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2023-09-01
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 55 van 63 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland