Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 37 gevonden artikelen
 
 
  Calming the customers by AI: Investigating the role of chatbot acting-cute strategies in soothing negative customer emotions
 
 
Titel: Calming the customers by AI: Investigating the role of chatbot acting-cute strategies in soothing negative customer emotions
Auteur: Zhang, Tao
Feng, Chao
Chen, Hui
Xian, Junjie
Verschenen in: Electronic markets
Paginering: Jaargang 32 () nr. 4 pagina's 2277-2292
Jaar: 2022-10-24
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 37 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland