Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Converting freemium customers from free to premium—the role of the perceived premium fit in the case of music as a service
 
 
Titel: Converting freemium customers from free to premium—the role of the perceived premium fit in the case of music as a service
Auteur: Wagner, Thomas M.
Benlian, Alexander
Hess, Thomas
Verschenen in: Electronic markets
Paginering: Jaargang 24 (2014) nr. 4 pagina's 259-268
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland