Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 23 gevonden artikelen
 
 
  Can a Social Robot Stimulate Science Curiosity in Classrooms?
 
 
Titel: Can a Social Robot Stimulate Science Curiosity in Classrooms?
Auteur: Shiomi, Masahiro
Kanda, Takayuki
Howley, Iris
Hayashi, Kotaro
Hagita, Norihiro
Verschenen in: International journal of social robotics
Paginering: Jaargang 7 (2015) nr. 5 pagina's 641-652
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 23 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland