Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Teacher factors and perceived assessment practices needs of social studies teachers in Cross River State, Nigeria
 
 
Titel: Teacher factors and perceived assessment practices needs of social studies teachers in Cross River State, Nigeria
Auteur: Ekuri, Emmanuel Etta
Egbai, Julius Michael
Ita, Caroline Iserome
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 23 (2011) nr. 4 pagina's 307-319
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland