Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Using faculty evaluation to improve teaching quality: A longitudinal case study of higher education in Southeast Asia
 
 
Titel: Using faculty evaluation to improve teaching quality: A longitudinal case study of higher education in Southeast Asia
Auteur: Hallinger, Philip
Verschenen in: Educational assessment, evaluation and accountability
Paginering: Jaargang 22 (2010) nr. 4 pagina's 253-274
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland