Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Collaborative Design of an Inclusive Education Model for Students with Emotional Disabilities: A Research-Practice-Policy Partnership
 
 
Titel: Collaborative Design of an Inclusive Education Model for Students with Emotional Disabilities: A Research-Practice-Policy Partnership
Auteur: May, Natalie
Cox, Blair
Cappella, Elise
Nadeem, Erum
Chacko, Anil
,
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 16 () nr. 3 pagina's 760-775
Jaar: 2024-09-11
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland