Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 21 gevonden artikelen
 
 
  Preschool Children’s Observed Interactions with Teachers: Implications for Understanding Teacher–Child Relationships
 
 
Titel: Preschool Children’s Observed Interactions with Teachers: Implications for Understanding Teacher–Child Relationships
Auteur: Partee, Ann M.
Alamos, Pilar
Williford, Amanda P.
Downer, Jason T.
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 14 () nr. 4 pagina's 967-983
Jaar: 2022-04-09
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland