Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Multilevel Barriers and Facilitators to Sustainability of a Universal Trauma-Informed School-Based Mental Health Intervention Following an Efficacy Trial: A Qualitative Study
 
 
Titel: Multilevel Barriers and Facilitators to Sustainability of a Universal Trauma-Informed School-Based Mental Health Intervention Following an Efficacy Trial: A Qualitative Study
Auteur: Arnold, Kimberly T.
Pollack Porter, Keshia M.
Frattaroli, Shannon
Durham, Rachel E.
Clary, Laura K.
Mendelson, Tamar
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 13 () nr. 1 pagina's 174-185
Jaar: 2021-01-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland