Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Developing Self-concept, Coping Skills, and Social Support in Grades 3–12: A Cluster-Randomized Trial of a Combined Mental Health Literacy and Dialectical Behavior Therapy Skills Program
 
 
Titel: Developing Self-concept, Coping Skills, and Social Support in Grades 3–12: A Cluster-Randomized Trial of a Combined Mental Health Literacy and Dialectical Behavior Therapy Skills Program
Auteur: Katz, Jennifer
Mercer, Sterett H.
Skinner, Sarah
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 12 () nr. 2 pagina's 323-335
Jaar: 2019-12-14
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland