Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Classroom Strategies Designed to Reduce Child Problem Behavior and Increase Peer Inclusiveness: Does Teacher Use Predict Students’ Sociometric Ratings?
 
 
Titel: Classroom Strategies Designed to Reduce Child Problem Behavior and Increase Peer Inclusiveness: Does Teacher Use Predict Students’ Sociometric Ratings?
Auteur: Mikami, Amori Yee
Owens, Julie Sarno
Hudec, Kristen L.
Kassab, Hannah
Evans, Steven W.
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 12 () nr. 2 pagina's 250-264
Jaar: 2019-11-27
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland