Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Evaluating the Impact of Online Professional Development on Teachers’ Use of a Targeted Behavioral Classroom Intervention
 
 
Titel: Evaluating the Impact of Online Professional Development on Teachers’ Use of a Targeted Behavioral Classroom Intervention
Auteur: Mixon, Clifton S.
Owens, Julie Sarno
Hustus, Chelsea
Serrano, Verenea J.
Holdaway, Alex S.
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 11 (2018) nr. 1 pagina's 115-128
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland