Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
 
  How does consumer age affect the desire for new products and brands? A multi-group causal analysis
 
 
Titel: How does consumer age affect the desire for new products and brands? A multi-group causal analysis
Auteur: Helm, Roland
Landschulze, Sebastian
Verschenen in: Review of managerial science
Paginering: Jaargang 7 (2011) nr. 1 pagina's 29-59
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Springer-Verlag, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland