Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 92 van 110 gevonden artikelen
 
 
  The impact of customer-specific and market-related variables on the preference for highly innovative products
 
 
Titel: The impact of customer-specific and market-related variables on the preference for highly innovative products
Auteur: Helm, Roland
Conrad, Daniel
Verschenen in: Review of managerial science
Paginering: Jaargang 9 (2014) nr. 1 pagina's 61-88
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 92 van 110 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland