Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 27 van 28 gevonden artikelen
 
 
  The influence of the corporate social responsibility disclosures on consumer brand attitudes under the impact of COVID-19
 
 
Titel: The influence of the corporate social responsibility disclosures on consumer brand attitudes under the impact of COVID-19
Auteur: Liu, Fengjun
Meng, Lu
Zhao, Yijun
Duan, Shen
Verschenen in: Frontiers of business research in China
Paginering: Jaargang 14 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2020-12-28
Inhoud:
Uitgever: Springer Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 27 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland