Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 39 van 39 gevonden artikelen
 
 
  Transference or severance: An exploratory study on brand relationship quality of China’s time-honored brands based on intergenerational influence
 
 
Titel: Transference or severance: An exploratory study on brand relationship quality of China’s time-honored brands based on intergenerational influence
Auteur: He, Jiaxun
Verschenen in: Frontiers of business research in China
Paginering: Jaargang 2 (2008) nr. 4 pagina's 518-552
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: SP Higher Education Press, Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 39 van 39 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland