Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 39 gevonden artikelen
 
 
  An empirical evaluation of a customer-based brand equity model and its managerial implications
 
 
Titel: An empirical evaluation of a customer-based brand equity model and its managerial implications
Auteur: Yu, Chunling
Zhao, Ping
Wang, Haizhong
Verschenen in: Frontiers of business research in China
Paginering: Jaargang 2 (2008) nr. 4 pagina's 553-570
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: SP Higher Education Press, Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 39 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland