Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Das Sortiment aus Verbrauchersicht — oder warum die Formel „Größeres Sortiment = Zufriedenere Kunden = Mehr Umsatz“ nicht stimmt
 
 
Titel: Das Sortiment aus Verbrauchersicht — oder warum die Formel „Größeres Sortiment = Zufriedenere Kunden = Mehr Umsatz“ nicht stimmt
Auteur: Rudolph, Thomas
Kotouc, Alexander J.
Verschenen in: Marketing review St. Gallen
Paginering: Jaargang 23 (2006) nr. 2 pagina's 2-7
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Gabler Verlag, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland