Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Marktorientiertes Sportmanagement: Empirische Analyse des Einflusses der Marketinginstrumente auf die Markenstärke eines Sportevents - Marketing of sporting events: empirical analysis of brand equity drivers
 
 
Titel: Marktorientiertes Sportmanagement: Empirische Analyse des Einflusses der Marketinginstrumente auf die Markenstärke eines Sportevents - Marketing of sporting events: empirical analysis of brand equity drivers
Auteur: Bruhn, Manfred
Georgi, Dominik
Verschenen in: Zeitschrift für Management
Paginering: Jaargang 5 (2010) nr. 4 pagina's 333-358
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: SP Gabler Verlag, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland