Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 45 van 46 gevonden artikelen
 
 
  Unsupervised consumer intention and sentiment mining from microblogging data as a business intelligence tool
 
 
Titel: Unsupervised consumer intention and sentiment mining from microblogging data as a business intelligence tool
Auteur: Symeonidis, Symeon
Peikos, Georgios
Arampatzis, Avi
Verschenen in: Operational research
Paginering: Jaargang 22 () nr. 5 pagina's 6007-6036
Jaar: 2022-05-12
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 45 van 46 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland