Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Affective School Engagement and Self-Concept: How are Irish Boys and Girls Faring?
 
 
Titel: Affective School Engagement and Self-Concept: How are Irish Boys and Girls Faring?
Auteur: Frawley, Denise
McCoy, Selina
Banks, Joanne
Thornton, Maeve
Verschenen in: Child indicators research
Paginering: Jaargang 7 (2014) nr. 4 pagina's 843-859
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland