Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Can flipped classroom pedagogy offer promising perspectives for mathematics education on pandemic-related issues? A systematic literature review
 
 
Titel: Can flipped classroom pedagogy offer promising perspectives for mathematics education on pandemic-related issues? A systematic literature review
Auteur: Cevikbas, Mustafa
Kaiser, Gabriele
Verschenen in: ZDM
Paginering: Jaargang 55 () nr. 1 pagina's 177-191
Jaar: 2022-06-28
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland