Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Predicting brand confusion in imagery markets based on deep learning of visual advertisement content
 
 
Titel: Predicting brand confusion in imagery markets based on deep learning of visual advertisement content
Auteur: Nakayama, Atsuho
Baier, Daniel
Verschenen in: Advances in data analysis and classification
Paginering: Jaargang 14 () nr. 4 pagina's 927-945
Jaar: 2020-11-19
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland