Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Are customer star ratings and sentiments aligned? A deep learning study of the customer service experience in tourism destinations
 
 
Titel: Are customer star ratings and sentiments aligned? A deep learning study of the customer service experience in tourism destinations
Auteur: Bigne, Enrique
Ruiz, Carla
Perez-CabaƱero, Carmen
Cuenca, Antonio
Verschenen in: Service business
Paginering: Jaargang 17 () nr. 1 pagina's 281-314
Jaar: 2023-02-06
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland