Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Correction to: Do customers exhibit gratitude after service recovery? Understanding the moderating role of relationship type
 
 
Titel: Correction to: Do customers exhibit gratitude after service recovery? Understanding the moderating role of relationship type
Auteur: Salagrama, Ramakrishna
Prashar, Sanjeev
Sai Vijay, T.
Verschenen in: Service business
Paginering: Jaargang 15 () nr. 4 pagina's 781
Jaar: 2021-11-10
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland