Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The relationship between brand experience and consumer-based brand equity in grocerants
 
 
Titel: The relationship between brand experience and consumer-based brand equity in grocerants
Auteur: Jeon, Hyeon Mo
Yoo, Se Ran
Verschenen in: Service business
Paginering: Jaargang 15 () nr. 2 pagina's 369-389
Jaar: 2021-03-25
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland