Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Overcompensation as a service recovery strategy: the financial aspect of customers’ extra effort
 
 
Titel: Overcompensation as a service recovery strategy: the financial aspect of customers’ extra effort
Auteur: Kenesei, Zsofia
Bali, Zsofia
Verschenen in: Service business
Paginering: Jaargang 14 () nr. 2 pagina's 187-216
Jaar: 2020-02-06
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland