Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Diagnosing service quality using customer reviews: an index approach based on sentiment and gap analyses
 
 
Titel: Diagnosing service quality using customer reviews: an index approach based on sentiment and gap analyses
Auteur: Song, Bomi
Lee, Changyong
Yoon, Byungun
Park, Yongtae
Verschenen in: Service business
Paginering: Jaargang 10 (2015) nr. 4 pagina's 775-798
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland