Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 33 gevonden artikelen
 
 
  Activity theory and critical incident recall as a pedagogical approach for using online knowledge-building communities in schools - „Activity-Theorie“ und „Critical incident recall“ als pädagogischer Ansatz für das Schaffen von Communities zum Online-Wissenserwerb in Schulen
 
 
Titel: Activity theory and critical incident recall as a pedagogical approach for using online knowledge-building communities in schools - „Activity-Theorie“ und „Critical incident recall“ als pädagogischer Ansatz für das Schaffen von Communities zum Online-Wissenserwerb in Schulen
Auteur: Fullick, P. L.
Verschenen in: E & I
Paginering: Jaargang 122 (2005) nr. 12 pagina's 511-515
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: Springer Vienna, Vienna
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 33 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland