Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 47 van 47 gevonden artikelen
 
 
  Zusammenhänge zwischen Schulnoten und problematischem Sozialverhalten in der Ganztagsschule: Entwickeln sich Ganztagsschüler/-innen besser? - Correlations between GPA and problem behavior at all-day schools: do all-day students develop better?
 
 
Titel: Zusammenhänge zwischen Schulnoten und problematischem Sozialverhalten in der Ganztagsschule: Entwickeln sich Ganztagsschüler/-innen besser? - Correlations between GPA and problem behavior at all-day schools: do all-day students develop better?
Auteur: Kuhn, Hans Peter
Fischer, Natalie
Verschenen in: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Paginering: Jaargang 14 (2011) nr. supplement-3 pagina's 143-162
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: VS-Verlag, Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 47 van 47 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland