Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Spangardt, Benedikt: Corporate Advertising. Wesenszüge und Wirkungen einer Kommunikationsdisziplin an der Schnittstelle von Werbung und Public Relations
 
 
Titel: Spangardt, Benedikt: Corporate Advertising. Wesenszüge und Wirkungen einer Kommunikationsdisziplin an der Schnittstelle von Werbung und Public Relations
Auteur: Dühring, Lisa
Verschenen in: Publizistik
Paginering: Jaargang 64 (2019) nr. 3 pagina's 401-403
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland