Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Apel, Juliane: Partizipative Werbekommunikation. Zur Entstehung und Typologisierung kreativer Beteiligungsformen von Konsumenten an der Werbekommunikation
 
 
Titel: Apel, Juliane: Partizipative Werbekommunikation. Zur Entstehung und Typologisierung kreativer Beteiligungsformen von Konsumenten an der Werbekommunikation
Auteur: Lischka, Juliane A.
Verschenen in: Publizistik
Paginering: Jaargang 64 (2019) nr. 2 pagina's 257-259
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 19 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland