Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 89 gevonden artikelen
 
 
  Alexander Schmid: Sonderwerbeformen im Vergleich. Eine theoretische und empirische Studie zur Werbeformentscheidung auf Basis der psychologischen Werbewirkung
 
 
Titel: Alexander Schmid: Sonderwerbeformen im Vergleich. Eine theoretische und empirische Studie zur Werbeformentscheidung auf Basis der psychologischen Werbewirkung
Auteur: Schemer, Christian
Verschenen in: Publizistik
Paginering: Jaargang 52 (2007) nr. 2 pagina's 275
Jaar: 2007
Inhoud:
Uitgever: VS Verlag für Sozialwissenschaften, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 89 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland