Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 39 gevonden artikelen
 
 
  Isabel Streng: Strategisches Marketing für Publikumszeitschriften. — Frankfurt/Main u.a.: Peter Lang 1996 (= Europäische Hochschulschriften, Reihe 40: Kommunikationswissenschaft und Publizistik; Bd. 57), 298 Seiten, DM 89,-.
 
 
Titel: Isabel Streng: Strategisches Marketing für Publikumszeitschriften. — Frankfurt/Main u.a.: Peter Lang 1996 (= Europäische Hochschulschriften, Reihe 40: Kommunikationswissenschaft und Publizistik; Bd. 57), 298 Seiten, DM 89,-.
Auteur: Peiser, Wolfram
Verschenen in: Publizistik
Paginering: Jaargang 43 () nr. 2 pagina's 210-211
Jaar: 1998-06-01
Inhoud:
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 39 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland