Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Hans-Bernd Brosius/Andreas Fahr: Werbewirkung im Fernsehen. Aktuelle Befunde der Medienforschung. - München: Reinhard Fischer 1996 (= Reihe: Angewandte Medienforschung - Schriftenreihe des Medien Instituts Ludwigshafen; Bd. 1), 253 Seiten, DM 39,-.
 
 
Titel: Hans-Bernd Brosius/Andreas Fahr: Werbewirkung im Fernsehen. Aktuelle Befunde der Medienforschung. - München: Reinhard Fischer 1996 (= Reihe: Angewandte Medienforschung - Schriftenreihe des Medien Instituts Ludwigshafen; Bd. 1), 253 Seiten, DM 39,-.
Auteur: Schierl, Thomas
Verschenen in: Publizistik
Paginering: Jaargang 43 () nr. 1 pagina's 99-100
Jaar: 1998-03-01
Inhoud:
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland