Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Kundenidentifikation als Basis von Kundenloyalität — Theoretische und empirische Grundlagen für eine Umsetzung in der Unternehmenspraxis - Customer identification as antecedent to customer loyalty: Theoretical and empirical foundation and implications for marketing management
 
 
Titel: Kundenidentifikation als Basis von Kundenloyalität — Theoretische und empirische Grundlagen für eine Umsetzung in der Unternehmenspraxis - Customer identification as antecedent to customer loyalty: Theoretical and empirical foundation and implications for marketing management
Auteur: Stokburger-Sauer, Nicola
Bauer, Hans H.
Mäder, Ralf
Verschenen in: Zeitschrift für Betriebswirtschaft
Paginering: Jaargang 78 (2008) nr. 9 pagina's 923-950
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: SP Gabler Verlag, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring