Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Can we learn to learn? The influence of procedural working-memory training on rapid instructed-task-learning
 
 
Titel: Can we learn to learn? The influence of procedural working-memory training on rapid instructed-task-learning
Auteur: Pereg, Maayan
Shahar, Nitzan
Meiran, Nachshon
Verschenen in: Psychological research = Psychologische Forschung
Paginering: Jaargang 83 (2018) nr. 1 pagina's 132-146
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland