Digitale Bibliotheek |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Sluiten | Bladeren door artikelen uit een tijdschrift | ||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Tijdschrift beschrijving | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering | |||||||||||||||||||||||||||||
Details van artikel 36 van 51 gevonden artikelen
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Modern Architectures of Intelligent Tutoring Systems Based on Integrated Expert Systems: Features of the Approach to the Automated Formation of the Ontological Space of Knowledge and Skills of Students |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Details van artikel 36 van 51 gevonden artikelen
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland |