Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Profit-oriented shift scheduling of inbound contact centers with skills-based routing, impatient customers, and retrials
 
 
Titel: Profit-oriented shift scheduling of inbound contact centers with skills-based routing, impatient customers, and retrials
Auteur: Helber, Stefan
Henken, Kirsten
Verschenen in: OR Spektrum
Paginering: Jaargang 32 (2008) nr. 1 pagina's 109-134
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Springer-Verlag, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland