Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning: evaluating a teacher professional development program in primary education
 
 
Titel: Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning: evaluating a teacher professional development program in primary education
Auteur: Sins, Patrick
de Leeuw, Renske
de Brouwer, Jaap
Vrieling-Teunter, Emmy
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 19 () nr. 1 pagina's 215-247
Jaar: 2023-12-27
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland