Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Towards scaffolding self-regulated writing: implications for developing writing interventions in first-year writing
 
 
Titel: Towards scaffolding self-regulated writing: implications for developing writing interventions in first-year writing
Auteur: Taub, Michelle
Banzon, Allison M.
Outerbridge, Sierra
Walker, LaVonda R.
Olivera, Lindsey
Salas, Marissa
Schneier, Joel
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 18 () nr. 3 pagina's 749-782
Jaar: 2023-09-27
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland