Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
 
  More socio-emotional regulation, more effective? Exploring social regulation of learning in collaborative argumentation among the high and low performing groups
 
 
Titel: More socio-emotional regulation, more effective? Exploring social regulation of learning in collaborative argumentation among the high and low performing groups
Auteur: Li, Xiaoran
Li, Yanyan
Hu, Wanqing
Li, Keru
Gao, Lei
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 18 () nr. 1 pagina's 261-293
Jaar: 2022-12-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland