Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 19 gevonden artikelen
 
 
  A quantitative review of the effects of self-regulation interventions on primary and secondary student academic achievement
 
 
Titel: A quantitative review of the effects of self-regulation interventions on primary and secondary student academic achievement
Auteur: Elhusseini, Sohayla A.
Tischner, Clair M.
Aspiranti, Kathleen B.
Fedewa, Alicia L.
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 17 () nr. 3 pagina's 1117-1139
Jaar: 2022-07-08
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 19 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland