Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Study techniques differentially influence the delayed judgment-of-learning accuracy of adolescent children and college-aged adults
 
 
Titel: Study techniques differentially influence the delayed judgment-of-learning accuracy of adolescent children and college-aged adults
Auteur: Hughes, Gregory I.
Taylor, Holly A.
Thomas, Ayanna K.
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 13 (2018) nr. 2 pagina's 109-126
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland