Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 13 gevonden artikelen
 
 
  M. Wedel and W.A. Kamakura, Market Segmentation: Conceptual and Methodological Foundations, 2nd edition, Norwell, MA: Kluwer Academic Publishers, 2000, 382 pp.
 
 
Titel: M. Wedel and W.A. Kamakura, Market Segmentation: Conceptual and Methodological Foundations, 2nd edition, Norwell, MA: Kluwer Academic Publishers, 2000, 382 pp.
Auteur: Dudgeon, Paul
Verschenen in: Journal of classification
Paginering: Jaargang 19 (Inc.) nr. 01 pagina's 179-182
Jaar: Inc.
Inhoud:
Uitgever: Springer-Verlag, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland