Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
 
  How does collaborative task design shape collaborative knowledge construction and group-level regulation of learning? A study of secondary school students’ interactions in two varied tasks
 
 
Titel: How does collaborative task design shape collaborative knowledge construction and group-level regulation of learning? A study of secondary school students’ interactions in two varied tasks
Auteur: Zabolotna, Kateryna
Nøhr, Liv
Iwata, Megumi
Spikol, Daniel
Malmberg, Jonna
Järvenoja, Hanna
Verschenen in: International journal of computer-supported collaborative learning
Paginering: Jaargang 20 () nr. 2 pagina's 171-199
Jaar: 2025-01-23
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland