Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Investigating the effects of peer to peer prompts on collaborative argumentation, consensus and perceived efficacy in collaborative learning
 
 
Titel: Investigating the effects of peer to peer prompts on collaborative argumentation, consensus and perceived efficacy in collaborative learning
Auteur: Harney, Owen M.
Hogan, Michael J.
Quinn, Sarah
Verschenen in: International journal of computer-supported collaborative learning
Paginering: Jaargang 12 (2017) nr. 3 pagina's 307-336
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland