Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Destination Branding as an Effective Economic Tool for Increasing Awareness: Czech Republic Case Study
 
 
Titel: Destination Branding as an Effective Economic Tool for Increasing Awareness: Czech Republic Case Study
Auteur: Vaculčíková, Zuzana
Tučková, Zuzana
Jomardyan, Arsen Samvel
Verschenen in: International advances in economic research
Paginering: Jaargang 26 () nr. 4 pagina's 453-455
Jaar: 2020-10-06
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland