Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Service quality factors affecting customer attitudes in online-to-offline commerce
 
 
Titel: Service quality factors affecting customer attitudes in online-to-offline commerce
Auteur: Moon, Yunji
Armstrong, Deborah J.
Verschenen in: Information systems and e-business management
Paginering: Jaargang 18 () nr. 1 pagina's 1-34
Jaar: 2019-12-11
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland